tisdag..

Träningsvärken är plågsam idag.. nej fan, jag ska inte ljuga för er. Den är bara asjobbig, mest pågrund av att den befinner sig i(?! det låter fel)...på(?) röven... och ljumskarna. Det är döden när man försöker masa sig ut och gå med modern.
Hon tyckte jag var hemskt seg, men det är inte så hemskarns lätt att röra sig när man är superseg i musklerna.
Nåväl, jag tog mig både till hemköp och tillbaka, så jag gjorde rätt bra ifrån mig.
En kycklingsallad UTAN dressing blev det till middag idag, är rätt nöjd över mig själv. Nyttigt :3 mmmhm.

Jag har egentligen inget vettigt att prata om, eller skriva om. Ville bara informera er om att jag fortfarande lever efter gårdagens träning.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0