söndag..

Jag.. känner en hopplöshet som är oändligt frustrerande.
Det är en av de känslor jag avskyr, eftersom jag inte kan kontrollera den.
Frustration är en annan känsla jag känner mycket av just nu. Frustration över att jag inte kan göra något åt allt det här.
Jag vill bara att allting ska lösa sig nu, det känns som att jag just nu är i 'väntsalen', jag väntar på att något ska hända, jag bara väntar.
Det spelar ingen roll hur många jobb jag söker, jag får inget. Just nu känns det som att det spelar ingen roll vad jag gör så blir det inte bra.
Jag måste skaka av mig dom här förbannade känslorna, för gör jag inte det så vet jag att jag kommer må oändligt dåligt i slutändan. Och jag känner mig inte riktigt sugen på det.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Klart att det kommer gå bra för dig till sist! Lyckan vänder så småningom och du har ju redan tagit stora kliv framåt! Jag tror på dig gumman!

Puss

2011-10-03 @ 13:50:00
URL: http://caldex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0