onsdag..

jag har spenderat en vecka hos min pälsk. och jag åker hem igen om ett par dar, och ärligt.. det gör lite ont. Jag har mamma och kattis där, thats it. Jag har väl egentligen inte så mycket mer än fredrik här men... jag är kär och dum(?).
Jag är åtminstonde inte alls lika bitter längre över att anna och fredrik har flyttat ifrån mig, jag har kommit till freds med det faktumet. Jag är inte Glad över att dom har flyttat, förutom för deras skull förstås.
Men jag vet ju att dom finns kvar.
Jag har sökt ungefär fem miljoner jobb här uppe nu, och än så länge, hört ifrån ett där dom skrev helt enkelt att dom hade valt nån annan. Ska jag aldrig få nå jobb?

Ah just det! fredrik den jäveln smittade mig med en förjävlig förkylning också, det är tacken man får för att man städar ett skitigt kök fyllt med smutsdisk och bakar åt honom. HM!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0