fredag

Nå, uppdatering om vad det var, idiot-pojkvännen hade ramlat i fyllan och villan och slagit ett fint jack i huvudet. Vilket innebar en närmare hjärtinfarkt för flickvännen tills hon fick tag på honom. Men allt är bra och sådär nu iaf.
Jag åkte upp till han för någon dag sedan och känner lite att det tar emot att ens tänka på att fara hem. Men jag måste väl göra det också någon gång.

Jag har färgat håret! jag är inte blond längre, eller enligt asken så ska jag vara gyllenblond, jag skulle nog vilja säga att det är ljusbrunt.. Det har ljusats upp ganska bra sedan jag färgade det iaf, vilket är bra, vill inte ha så mörkt.
Jag tror att.. i princip alla föredrar den här färgen på mig än det blonda, JAG SÄGER JU DET!! JAG PASSAR INTE I BLONDT!

aaanywaaaays... Joel är helt gudomlig, trots att han är så liten än, vilket gör mig rätt osäker på hur man ska hantera honom. Jag kan knappt vänta tills ungen kan hålla upp sitt eget huvud och sådär, då brukar jag ha lättare för dom.
Men han är en liten prins, helt klart <3

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0