torsdag..

fullt upp, jämfört med hur mitt liv brukar vara.
Igår var jag och mamsen och tränade och jag har träningsvärk idag, ofc.
idag blir det jobb, börjar jobba 16.30, yaay. sen måste jag släpa röven från arenan till syrran, och eftersom jag har typ inga pengar så måste jag gå, vilket är väl bra med tanke på att jag måste ju ändå gå något idag.
Men det O-E-R-H-Ö-R-T dryga är att jag har packningen med mig som jag ska ta med mig till pappa..
åh just! jag ska till pappa ihelgen och mysa ^^ det var ett tag sedan jag träffade honom nu, ska jag vara ärlig så minns jag inte sist jag träffade honom o.O

äh puss på er.

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Nu sitter jag och dricker en Vitamin Water - power C drakfrukt. Har du smakat den? :) Väldigt god enligt mig!



sv: hahaha ja! det är fett läskigt att drömma graviddrömmar.... :/ haha

2011-11-19 @ 15:58:04
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0