tisdag..

Jag är seriöst INTE särskilt nöjd med min kropp, pratar inte om hur den ser ut. Utan hur den funkar.
Ena problemet efter det andra.
Tankens kraft det kanske handlar om den här gången? har dragit på att göra en gynundersökning, eftersom det är min första och jag är inte riktigt bekväm med att slänga upp puppan för någon..
Men så tänkte jag igår att "nu tar jag fan tjuren vid hornet och får det bortgjort", vet ni vad som händer då?
jo tro på fan om jag inte får svamp lite lägligt då.
Och jag tänker INTE slänga upp en puppa med svamp för någon.. helst inte någon som ska gräva och ha sig där nere.  naaaa-aaaa.
Så nu måste jag vänta tills det har gått över innan jag kan göra något åt det där.. mööh..

Är du karl och läser det här? lika bra du vänjer dig, din flickvän/fästmö/fru lär ju få det nån gång och it aint pretty..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0