måndag..

planer för veckan: måndag - redan bortgjord.
tisdag - staden, första gynundersökningen ever, är så nervös att jag lär kräkas. och studieplus.
onsdag - göra klart lilla prinsessans julklapp och packa. och träna med mamsen?
torsdag - lämna packning hos syster och sedan jobb.
fredag - måndag - östersund och pappsen <3

Åh! mamma var i sundsvall idag på ett återbesök efter hennes operation och hon och helena som följde med gick på IKEA och lite affärer allmänt på birsta och iallafall.. så kommer hon hem, jag ligger uppe i mitt rum och kollar på The walking dead (som f.ö är ungefär världens bästa serie) och hon ropar på mig alldeles exalterat och säger åt mig att komma ner för hon har en överraskning åt mig.
Och jag funderar på vägen ner vad hon nu kan vara så exalterad över och hon slänger fram en underbart söt klänning från gina tricot och säger att hon köpte den till mig, och om jag inte gillar den eller den inte passar så kan vi ju lämna tillbaka den här.
Jag förälskade mig i den direkt och slänger mig runt armarna på mamma och kan knappt vänta att få på mig den.
Hon ser fortfarande lite osäker ut och säger "alltså.. jag hoppas du kan ha den då dom bara hade strl 42".
Jag får på mig den och den sitter banne mig perfekt.

Sååå alltså.. jag har gått ner.. 3 storlekar på 9 veckor. Och jag är sjuuukt nöjd över mig själv, ni anar inte.
Jag vet, jag vet.. har fortfarande långt kvar.. ganska precis 15 kilo kvar.. But still.
Och jag vet att i princip alla är sjukligt less på höra mitt tjat om hur nöjd jag är men jag är ju det! :P

Kommentarer
Postat av: Fanny

Va roligt att höra :) Jag har också ungefär 15 kg att gå ner. Har gått upp ganska mycket i våras och somras. Jag blir motiverad då jag läser din blogg. Hoppas allt är bra med dig annars. Puss och Kram

2011-11-15 @ 10:07:19
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0