fredag..

jisses, det märks att jag haft fullt upp.. jämfört med vad jag brukar ha. (tiden har gått snabbare)
såå förra fredagen åkte jag iväg och spenderade helgen med pappsen. Det var supermysigt.
Åkte vidare på måndagen till storasyster karrå och hennes lilla prinsessa i dorotea eftersom den lilla prinsessan ifråga fyllde två år (känns fortfarande overkligt att hon hunnit bli så stor) på tisdagen, så jag fick mysa med dom lite <3
Sedan så kom mamma och micke på tisdagen för att fira lilla Leah då, på eftermiddagen åkte vi hemåt till övik igen.
Då längtade jag mest bara hem till min egna säng trots att det tog emot väldigt att åka ifrån dom.
I onsdags kände jag hur jag började få lite småont i halsen och igår slog det till stort, feber, ont i halsen, snorig, ont i varje led och muskel i kroppen. Jag kände för att dö lite.
Idag är det tack och lov lite bättre, helst med tanke på att jag skulle jobba idag. Vilket faktiskt gick bra trots feber.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0