hemma

Så nu är jag hemma, safe and sound.
Ni kan pusta ut, men har ni inte hört att jag är hemma så.. tror jag inte att ni har hållit andan och varit oroliga.

Jag saknar barnen, och andrew och tara. Och Christina. Omöjligt vad man kan sakna en person man allt som allt träffat under en helg :o
Jag har haft roligare med henne än vad jag haft... på länge. Alltså jag har SKRATTAT.
Barnen...dom har .. det känns lite som att jag har tappat en liten del av mig själv. Jag vet inte.. jag kan absolut inte ens i närheten jämföra det med en mamma som förlorat sitt barn. Men jag..sörjer.
Jag vet, jag vet.. Jag kommer ju åka tillbaka. Men allvarligt.. Jag är VAN att ha dom runt mig varje dag, alla dagar. Jag älskar dom OERHÖRT!
Dom är mina bebisar ju <3

Men jag tänker inte förneka det faktum att det är oerhört skönt att äntligen vara hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Men då kan du ju förstå hur vi har haft det medan du varit borta....hemskt!

Skönt att du är hemma och inom normala avstånd igen! Vi har saknat dig!

puss

2011-05-11 @ 13:53:20
URL: http://caldex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0