...

Problemet är att jag har inget behov av att skriva, jag vill inte skriva just nu.
Jag vet att det är ytterst få som läser det här, men fortfarande så är det ju ett par.
Jag sitter dessutom knappt vid datorn numera, jag känner inte för det.
Jag har fullt upp med att försöka dela upp min tid och spendera så mycket som möjligt med så många jag bara hinner med. Jag tänker inte förneka att jag favoriserar fredrik just nu. Men come on?! Jag har varit ifrån honom i nio månader, jag måste väl få spendera tid med honom.. eller?
Jag är f.ö lite extra kär idag. Av ingen anledning alls egentligen. Det är en mysig känsla, det där lyckoruset så fort jag ser honom.

Jaaaag.. var ut igår, det blev.. ja låt oss säga såhär; klockan är halv ett på natten efter och jag är fortfarande halvt illamående. Haha! Bevis på att jag är ovan att dricka? oh yes..
Men jag hade kul.. haha. jag försöker låter bli att fundera så mycket. Men det var roligt.

mama loves yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0