en vecka hemma

Jag vet inte vad jag ska säga, jag har ingenting vettigt att prata om.
Jag har JÄTTE pms, jag lyckades göra illa fredrik tre gånger igår och jag.. var verkligen tvungen att hålla mig från att gråta i frustration XD
Jag är f.ö väldigt kär. Alltså V-Ä-L-D-I-G-T.
Det var länge sedan jag kände ett sånt här lyckorus.

Jag har en känsla i magen som säger att om jag skulle stannat längre i irland så skulle nog jag och fredrik inte hållit mycket längre till. Jag vet inte oom det är så (för jag är rätt envis och jag har en känsla av att karln är det också), men det känns som så. Medans nu.. jag är bara.. nykär och har pirr i magen och huttanduttan och bluttanblä.

Nä nu ska jag sluta med mitt loveydovey..

mama loves yah!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jamen sen har du ju en storasyster som gärna hade sett dig lite också FAST du är kär!!

2011-05-16 @ 17:15:54
URL: http://caldex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0