7 dagar

Min dumma idiot-dator bestamde sig for att ge upp och ja.. sa jag sitter vid min vardmammas dator nu.
Det har lar bli det sista inlagget tills jag kommer hem, eftersom jag vet inte hur mycket jag kan lana taras dator.
Och lanar jag sen sa lar det bli mest bara en massa skype med mamma, pappa, kattis och fredrik.
Det ar ju trots allt bara en vecka kvar, idag.
Jag mar battre iallafall, jag behovde den helgen for mig sjalv, komma till freds att jag ska aka ivag.
Och jag kanner att jag accepterar det battre, jag har borjat acceptera det battre iaf.
Som jag har sagt en miljon ganger sa ser jag fram emot att aka hem, och traffa alla hemma. Det ar inte det detta handlar om. Skulle jag kunnat sa skulle jag ha tagit med mig dom har direkt.

loves you! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0