4 dagar kvar..

ah bara for att jag sa att jag inte skulle skriva nagra fler inlagg sa kanner jag ett sug efter att skriva.
Jag sitter da fortfarande vid Taras dator da min dator ifraga har gett upp. Jag testade starta den igarkvall och insag efter forsta startrutan att jag orkar inte braka med den.
Jag har alltsa fyra dagar kvar, tva arbetsdagar kvar. Det ar ju helt galet.
Och jag insag att for ett ar sedan kunde jag inte ens dromma om att om nagra mander skulle jag fa torka skit och snor och tarar och trosta, och stada, och stryka klader, och tvatta klader.. och laga mat?!
Naval livet blir aldrig som man tror.
Jag var ju tillochmed ganska saker pa att jag knappt gillade barn som jag inte var slakt med.
Nu istallet.. sa har jag tre barn som ar dom vackraste, mest underbara barnen en aupair kan onska sig.
Aven nar dom grater.

Jag vet att de som pratar med mig pa skype nar jag jobbar hor bade mig skalla och dom grata, men jag alskar dom som om dom skulle vart mina egna.

naval jag ville bara.. saga nagot.

Jag ar forkyld foresten, vet inte om jag skrivit det tidigare. 
Jag har en hosta som gor att jag har en konstant huvudvark, det ar plagsamt att hosta, for det blir ju varre tryck i huvudet da.
Jag har ont i lungorna och ryggen.
Jag snyter ut jag vet inte hur manga liter snor per dag, men anda sa ar jag stolt over mig sjalv. Jag har aldrig velat snytit mig jag MEN NU GOR JAG DET! :3

na fan nu snackar jag bara blajj.

mama loves yah!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0