67..

såå läkaren är över och bortgjort... nästan.
Jag ska tillbaka och få den borttagen.

Så... jag kopierar det jag skrev på facebook:

Nu får ni av mig, vad läkaren sa: "I...don't really know WHAT it is.. It *pokepoke* looks like it's blood underneath it.. *poke with needle(and blood comes out)* yeah!.. well. I think we should remove it and *draws a circle around it* put just two stitches. and send it to the lab ok?.. but it looks kind of like a hemangioma" (tror jag att han sa.. jag menar han var hes, pratade rätt brett och ja...tyst).. o.O
oooch här har ni en bild på hur han vill skära och hur det ser ut nu (hata mig inte fredrik, jag vet att du tycker den är äcklig) :



Jag uppdaterar med fler äckel bilder eftersom XD

Läkaren var bra för övrigt.. riktigt bra. Men jag vet inte om han var värd att vänta 1½ timme på..

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0