65...

Jag skrev faktiskt ett über-inlägg igår.. Men inte fan publicerades det..

Fläcken har blivit svart igen iaf, dvs. det är blod i den igen.. Inatt drömde jag att den växte och växte.. och blev alltså.. jätte stor, dom var tvungen att skära bort typ halva mitt ben. heeh... jag är orolig? ja.
Imorgon klockan tre ska dom slicea bort den iaf..  och trots att alla tycker det är skit roligt att jag är nålrädd/spruträdd så är jag det. Jag får en ångestklump i magen när jag tänker på att dom ska sticka mig med dom där äckliga nålarna och hä in något under huden på mig..
Så gott som alla tycker att jag har ju faktiskt både piercingar och tatueringar, men allvarligt.. det är INTE samma sak. Och jag vet att sjuksköterskor är oerhört roade av när dom har en patient som är nålrädd med... låt oss säga kroppsutsmyckningar (för jag tycker bodymods är det FJANTIGASTE ordet på denna jord).
Så det lär bli .. mp3 när dom ger mig sprutan. helt klart. eller så kommer jag sitta och stirra på nålen, vilket som funkar bäst och underlättar är olika för varje gång..

Igår spenderades kvällen 10 minuter bilresa härifrån, hos sara. Vi satt och snackade skit, gick på affären. jag hittade DET SÖTASTE diademet till st. patty's.. sara tyckte inte alls om det XD
Men ska man göra det så ska man göra det riktigt!

Jag är f.ö. lite bitter, det har varit fint måndag, tisdag och onsdag, idag är det VÄRLDENS dimma. vafan?!
jag har ju vant mig vid att ha ungarna ute så dom inte stökar i huset så jävla mycket.
Dualtach håller på att driva mig till vansinne, när hamnar man i trots åldern? För han gör ALLT han inte får, och när jag säger åt honom så säger han "mommy and daddy will be cross with you when they get home!"
vilket dom troligtvis inte skulle bli om jag tar ifrån honom vattenglaset som han använder för att hälla vatten på sin syster!?

jag fryser, jag längtar hem, jag längtar så jag håller på att kräkas efter fredrik >_< KOM HIT! '-.-

Vet ni vad jag fick längtan efter precis? Att gå på stan med min syster, att bara ha en dag med kattis på stan och strosa omkring, gå och fika och bara.. snacka skit och kolla på saker.
Jag sitter med tårar i ögonen och längtar efter det på fullt allvar. herrejissanes..

puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0