63

Alltså va? brukar det inte göra ont när man har blivit både cuttad och sydd i? Jag fattar ingenting.
Eller är det någon jävla super lokalbedövning?
Jag känner ingenting, alltså.. ingenting.
Jag känner mer typ snett ovanför den där jag typ alltid har ont, för det känns alltid som att jag har ett blåmärke där.

Lokalbedövning kan väl inte stanna kvar i över .. nästan 24 timmar? XD

över till något annat:

Jag har bara, och då menar jag BARA, lyssnat på den här låten i snart fan en vecka
Maria Mena – Power Trip Ballad
Hennes låtar är ju underbara, trots att några av dom har en smått deprimerande text så <333333

puss på er

Kommentarer
Postat av: nans^^

jag tror att du inte har nån smärta för att jag har så det räcker för oss båda och några till! <3

2011-03-06 @ 02:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0