62..

Det är söndag.. söndag. det är alltså.. exakt nio veckor innan jag åker hem. Alltså.. om nio veckor idag så sitter jag på ett plan hem till sverige, hem till verkligheten, hem till min familj. Till min pojkvän som ÄLSKAR att jävlas.
Han höll på att driva mig till vansinne igår, alltså verkligen till V-A-N-S-I-N-N-E. Jag är medveten om att jag gillar att berätta meningslösa saker, och han älskar att jävlas om det. ungefär "vänta! vänta! jag ska bara skriva upp det"
Han kommer göra mig underbart galen när jag kommer hem <3
och jag kan knappt vänta.


Jag fasar över att det är måndag imorgon, jag känner mig helt plötsligt sjukt trött när jag tänker på att jag måste jobba, jag måste ta hand om barnen, städa, ta rätt på tvätt, bada dom, åh gud. jag kan knappt vänta tills jag får komma hem, men samtidigt inte.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0