61..

Jag har drömt hela natten om att ta hand om barnen. Jag har gett dom frukost och badat dom och hlea köret, så nu är jag fan utmattad. Jag orkar inte göra något nu på dagen istället XD

Vädret är btw underbart idag, det är soligt. Ungarna ska ut! så fort torktumlaren är klar med sjalarna så åker dom ut. Flickorna har föresten fått ärva mina palestinasjalar. Dom såg så häftiga ut i dom, haha. Jag ska ta kort på dom senare så ni får se. Mina små coolingar <3
Sen blev Erin galen så fort man tog av henne den hon hade på sig, så hon får ha kvar den. ;o

Jag har två månader kvar, imorgon är det EXAKT två månader kvar. Varför känns två månader som en evighet?
Men samtidigt så har jag.. vad.. 7-8 måndagar kvar? Dt är ju egentligen ingenting alls.

Igår ville jag bara ge upp, tacka vet jag pms. sjukt jobbigt, ni karlar borde vara lyckliga att ni slipper det.

Jag är jätte sugen på att baka med dualtach. Så jag undrar om jag ska ta och baka idag. Köpa risekrispies eller något och köra loss.
Om han vill vill säga.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0