59..

Jag tror inte ni förstår att idag är det officiellt UNDER två månader innan jag kommer hem.
Jag vet, det låter som att jag inte njuter av att vara här, klart jag gör. Jag älskar varje sekund jag har av mina barn, och jag sitter inte bara hemma, jag hittar på saker, åker in till dublin mest varje helg. Så jag menar.. jag sitter inte bara och längtar.
Just idag, just nu är det en bra hemlängtan. En sån hemlängtan så jag får mer energi. Jag känner "snart sitter jag på det där planet. snart är jag hemma. snaaart"
Men jag känner mig själv så pass väl att det kan ändras inom en timme. Det kan helt plötsligt bara vara skit jobbigt och jag vill hem direkt. Jag funkar så.
MEN FATTAR NI?! TVÅ MÅNADER! jag har alltså klarat av.. 201 dagar. det är alltså... vadå 28 veckor?!
snart 7 månader. HELT SJUKT!
ska vi ta timmar också? 4824 timmar är det väl?!
minuter? 289440 minuter? Nu är ju jag SÄMST, verkligen fullkomligt SÄMST på att räkna.. men... jag tror att jag har räknat rätt?
hahaha 17366400 sekunder XD om jag har räknat rätt... nä fan jag borde ge mig nu?
och nu har jag ju faktiskt FAKTISKT inte räknat exakt. för jag minns verkligen inte vilken tid jag kom fram den 20e augusti.. haha
Iallafall så har jag ... 1404 timmar kvar? eller nå. Jag har ingen aning faktiskt..

Jag har faktiskt verkligen ingenting vettigt att säga. Så ni får ta att jag pratar timmar och minuter.. OCH sekunder.

Men vid det här laget är det väl ingen som fortfarandel läser, så puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0