58...

Jag är lite halvless på att jobba, och igår började jag nästan gråta.
Så puttinuttig som jag är så satt jag och kollade på bilder jag fått skickat till mig av fredrik, och får en klump i magen då jag inser verkligen hur mycket jag saknar honom. Det är som annars rätt lätt att stänga av den där saknaden, att låta bli att känna efter så mycket. Men igår slog det mig, fullt ut.
och sen börjad jag halvt gråta över att lämna dom här, mina älskade bebisar.

Jag tror ni inte förstår hur delad jag är??!

Jag börjar föresten bli sjuuukt irriterad över vattnet här, det är hur mycket kalk och.. jag vet inte klor? det luktar klor iaf.. i vattnet iaf. och jag har ju som så fint sjukt känslig hud, så mina armar har spruckit och min hals har gjort det också. Jag har på allvar sår snart. Och sen det faktum att det fan inte finns nå vettiga salvor här utan recept gör mig sjukt frustrerad.
Så jag kladdade på världens lager med bepathen igårkväll och det har faktiskt blivit lite bättre.
Det gör inte lika ont iaf.

Jag har föresten börjat med ett glas tranbärsjuice om dagen, jag har hört någonstans att det är bra för att förhindra urinvägsinfektion. Alltså ett glas om dagen. Tranbärsjuice har jag vetat länge är bra.

Ihelgen blir det faktiskt bara ta det lugnt ;o skööönt! Jag och sara lär väl köra film helg eller något :P haha

Om en vecka är det St. patty's.. Jag har lååånghelg då :D sköönt!
På lördagen ska vi ta en guidad tur runt Co. Meath.
Både jag och Sara bor ju i Co. Meath.. Och vi ska åka runt och se alla sevärda saker, b.la slottet i Trim (där dom har spelat in braveheart... (?) )
Det låter faktiskt skit roligt. Saras pojkvän kommer ju på onsdagen tror jag. Så vi ska leka turister som fan.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0