52...

Förstår ni? 52 dagar.. Fredrik tycker det är en evighet.. Han gnäller hela tiden och tycker jag ska komma hem.
Och jag känner bara att jag vill så hemskt gärna göra honom glad, så jag har på fullt allvar övervägt ett antal gånger att tidigarelägga flyget.. Men samtidigt inser jag att det skulle både göra det jobbigt för Christina och min värdfamilj.. Och så skulle det bli en massa pengar till..
Det bara frustrerar mig.
Trots att jag kan vara väldigt ego.. så vill jag bara göra alla glad.. det gör mig bara less.. och ledsen.

Så över till något annat blajj... Imorgon är det St. patty's.. Vem tänker INTE fara någonstans eller göra något?
Karin Svanlund. (höll på att skriva svanling? Är det någon som inte kan sitt eget efternamn?)
Jag hatar mycket  folk, och det är GALET i dublin på st. patty's. Så jag tar och glor på den på tvn istället.
Förlåt jag vet att jag säkert anses tråkig.. Men jag orkar inte, och jag vill inte. Jag hatar folkmassor. Så varför ska jag utsätta mig för något som bara ger mig panik och obehagskänslor bara för att jag är i irland?
Skulle jag åkt hit på semester och enbart för att se paraden så självklart skulle jag åkt och kollat. Men nej.. jag vill inte.

Jag gjorde en Sheperd's pie idag! FY SATAN så gott det blev! jag är bäst..

puss på er

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men så otroligt vacker din blogg blev med den fina bilden. Spara den så jag kan få framkalla den till släktträdet!! :D

Puss

2011-03-18 @ 17:05:39
URL: http://caldex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0