46..

Jag känner bara att jag inte har något nytt att skriva, jag har inget intressant att skriva.
Men det här är ord som passar in i min värld just nu: längtan, saknar, trött, städat, tårar, barn...
Mitt liv består av att längta tills om 1.5 månad. Jag saknar honom och jag längtar efter honom. Jag trodde min vilja att gråta skulle gå över om jag sov, men nej. Den verkar bara bli starkare. Jag kan nästan garantera att jag börjar gråta ikväll.
Jag behöver bara något som trycker mig över kanten..
Och jag är trött, så oerhört trött. Jag är så.. jag är lite påväg att somna faktiskt.
Som tur är har jag redan städat allt som ska städas. Vilket gör mig lite lycklig i själen. Men min oerhörda trötthet gör att jag itne riktigt kan hantera när barnen gråter som jag vet inte vad..
Det gör mig frustrerad..

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0