44..

Jag insåg precis att snart är det för fan under 40 dar? Jag börjar känna paniken pyra i kroppen.
Jag undrar än en gång hur sista veckan kommer bli? Jag lär faktiskt mest inte sitta vid datorn något, för jag kommer försöka vara med barnen under dagarna så mycket jag bara kan, sen på kvällarna är det packning och städning och försöka umgås med andrew och tara så dom kräks på mig.
Sen så måste jag försöka hinna träffa sara så mycket jag bara kan innan jag far  hem, för allvarligt..  jag har hittat en riktig vän i henne, och jag känner faktiskt att jag saknar henne oerhört när jag inte har träffat henne på en vecka... två veckor?! :o

Jag kan inte fatta att jag faktiskt ska packa allt.. Jag lär slänga MYCKET. Jag pallar inte släpa på en hockeytrunk som väger 23 kilo på hemresan också.
Men jag har ju typ fem miljoner par skor nu mera så det lär väl väga bly liksförbannat..

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0