41..

Såå.. söndag.
Jag började jobba klockan 3 idag.. eller nej, fyra faktiskt. Eftersom vi ställde fram klockan en timme idag..
Eller inatt var det väl kanske.
Så det var mest bara ge ungarna mat och stoppa dom i säng efter någon timme sådär.
Så nu ligger jag i min säng, med babymonitorn vid min sida, med sovande barn på andra änden och ett barn på övervåningen.
Jag känner mig verkligen som en ensamstående tre barns mamma ibland.. Jag är med dom varje dag, hela dagarna, det är kvällarna jag får för mig själv och det är ändå rätt ofta som jag får lägga dom.
En del av mig kan knappt vänta tills jag får slippa ta hand om dom här. Men samtidigt känns det som.. jag kommer ju få barn i framtiden? då kommer jag ju ha det här dygnet runt, året runt.

nä fan. måste sova..

puss på er

Kommentarer
Postat av: nans^^

jag älskar hur kass du var på att räkna denna dag ;)

jag älskar dej u vanliga fall också ju :D SAKNAR DEJ <3

2011-03-29 @ 11:36:16
URL: http://theyallcallmesuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0