40..

när jag har tråkigt under dagarna brukar jag sitta och försöka gissa hur mina hjärtegull blir när dom blir stor..
mina gissningar är såhär just nu:

Saorlaith kommer vara en piercad vegetarian, möjligtvis högutbildad men åtminstonde sjukt en sjukt social varelse men
erin kommer vara den som har lättast att få folk att avguda henne, är det någon av mina tre som blir tjock/mullig så är det nog henne med tanke på att hon äter ALLT. Hon kommer nog kunna vara den som är lika bekväm med tystnad som hon är med surr runt omkring sig. Hon kommer nog vara en pojkflicka..
Dualtach.. han kommer bli en tjejtjusare ;) haha. Väldigt intresserad av matlagning, så om han inte tar det till arbete så kommer han helt enkelt laga mat ofta.
Men ärligt talat har jag inte så många gissningar på honom..

Men jag är inte så hemskt duktig på att gissa så :P


Är på 40 strecket föresten och jag är så sjuk så jag.. går och kräks snart..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0