39..

Ja jag är SÄKER på att jag är under 40 strecket nu.. 
Jag hade en underbar dröm inatt..

föresten, VAD ÄR DET FÖR JÄVLA FLYGPLAN som flyger så jääääävla lågt? alltså dom flyger verkligen jätte lågt. Det är läskigt.

Iallafall, drömmen. Jag var hemma.. Jag fick träffa mamma, hon gav mig en gigantisk kram och sa att hon hade saknat mig.. Sen gick jag upp till fredrik, och han fick mig att nästan börja gråta..

Just nu, just idag, är jag sjukligt less. Möjligtvis p.ga min dröm.
Men det känns hemskt, det känns som att det inte kommer vara så, det känns som att ingen ens kommer vara glad över att se mig. Alltså jag vet ju, jag menar mamma tjatar ju hela tiden att hon vill ha hem mig, och fredrik också för den delen. Men ändå.
Jag känner mig bara.. jag har inte en bra dag idag.. jag vill lägga mig och drömma igen. Sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0