38..

torsdag.. på söndag är det 5 veckor kvar. En vecka kvar innan det är en månad kvar..
Just idag känns det oerhört tungt att stanna kvar så jävla länge. Alla säger jämt att "det är ju inte alls nå länge kvar". Men idag känns det länge..

Berättade jag föresten vad som hände här igår? Det var en kille som rånade affären, han hade tydligen dragit fram en machete när poliserna försökte arrestera honom så jag menar, dom lät han springa. Och vars springer han? JOOO in till mitt bostadsområde. Gullungen då.
Så jag har svaret på "flygplanen" som flög så jävla lågt, det var helikoptrar som letade efter honom.
Så dom låste in barnen på skolorna och hela kalaset.
Det roligaste var att jag hade ingen aning om det innan tara kom hem och berättade det.
Dom fick iallafall inte fast honom..

Jag mår lite bättre idag föresten, jag har fortfarande dom där myrorna men dom sover tror jag. Vänder sig lite i sömnen och snarkar lite. Det är väl mer hanterbart antar jag.

Jag målade naglarna igår, SKIT COOLT! jag satt och kollade på youtube och hittade värste roliga grejen.

http://www.youtube.com/user/SimpleLittlePleasues#p/u alltså det är typ.. MAN MÅLAR I VATTNET! och fan vad snyggt det blev :D
Dock måste jag skaffa fler lösa nagellack, man får inte ha trögflytande.. jag hade bara rosa och gult :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0