trött chey.

Igår var den värsta humörsvängning...skvällen jag haft sen jag var sexton.
Jag spenderade kvällen med anna, när hon väl hade åkt så började jag gråta i princip tills fredrik kom hem.
När han väl kom hem så skrattade jag och hade mig, sen stängde han helt random av tvn och föste iväg kontrollen, jag blev sur och han går och hämtar kontrollen, startar tvn och slänger kontrollen till mig. Envis som jag blir när jag blir sur så stänger jag av tvn och slänger iväg kontrollen, han blir sur och självklart så får jag dåligt samvete för hur jag beter mig så jag börjar grina.. haha tacka vet jag hormonsvängningar <33
Jag är glad att det inte är ofta det händer alltså.
Det funkar inte med dom här ppillrena tydligen, det är sen jag började med dom jag har börjat få sån sjuk pms.

aaanyways, jag mår BRA mycket bättre idag, jag är rakt av lycklig, wheeey!

Jag hade tandläkar-tid idag.. ehe.. MEN JAG ÄR FORTFARANDE OSKULD! (lagnings-oskuld vill säga).. jag hade två början på hål, och jag ska dit på måndag och dom ska slipa till min bettskena så jag får börja använda den igen (YEEY.. en andedräkt som dödar varje morgon igen (Y)), men mina käkmuskler är så spänd att det kändes som att hon försökte slita bort dom när hon inte ens tog i lika mycket som hon brukar.. nåväl, huvudvärk och knäckande käke kanske upphör om jag börjar med den där finingen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0