tisdag..

Jag har gått de senaste dagarna och undrat på allvar om jag är gravid, jag har mått illa (big time), varit yr, ont i brösten, känt mig uppsvälld. Jag vet, ni tänker "herregud tjejen du har i princip haft mens i tio år du borde kunna det där med symptom på mens".. meeen jag har ALDRIG mått illa ELLER varit yr pågrund av det..
Dessutom hade jag noll mensvärk.
Men tack och lov så phaow! så fick jag det ba! och nu kom såklart mensvärken också. är dock fortfarande yr och halvt illamående.
skit man får ta som tjej, right?

Anledningen till att jag skriver det här är för att jag är toootalt ointressant och just nu sjukt ointresserad av att skriva något.

mama loves yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0