onsdag..

hahaha jag insåg precis en sjukt störande sak..
min käke har blivit konstig så jag kan inte bita ihop framtänderna på rätt sätt. GRR! finns det inte käkoperationer som gör att allt fixas lite magiskt, helst så ska inte det göra ont heller..

Jaaag har köpt mamsens födelsedagspresent btw, bättre sent än aldrig right?

ööhem, mer då? Midsommar börja närma sig och jag har i princip inga planer.
Jaag sitter och överväger att beställa hem löshår någon gång i framtiden (troligtvis om typ ett år då mitt hår redan hunnit växa till sig så det ser normalt ut XD)
jag har i princip blivit besatt av Glee-låtarna på spotify..
Jag har börjat läsa en bok som heter "när jag fyller 30 ska jag vara smal", jakt på inspiration för att banta? yep.

mama loves yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0