måndag..

jag är trött som ett djur, varför kan jag inte svara på, för jag vet inte alls.

Ih! jag har tjatat om den här trailern till jag vet inte hur många, men den är sååå äcklig. The human centipede, den är väl från 2009 va? Anyways, det ska komma en tvåa, och igår läste jag på aftonbladet att tvåan har blivit bannlyst i england, ftersom det var någon sjuk karl som hade fått nå sexuellt ut ifrån den första filmen och ville göra en riktig mänsklig tusenfoting???!! hur sjuka människor finns det egentligen?
Åh just, filmen handlar om en kirurg som vill göra en mänsklig tusenfoting, som ni kanske förstod..
Det värsta är att jag mådde så illa efter bara 'trailern' att jag var verkligen påväg att kräkas, det var sådär precis preeecis påväg ungefär.
Men det värsta är att jag MÅSTE se den, min gamla självdestruktivitet slår igång ? XD jag vet inte alls, jag MÅSTE bara se den.
Fredrik laddade ned den... tror ni att jag kommer kunna hålla mig ifrån den? naah. tror inte jag i varje fall.

Jag sitter f.ö hemma hos min systeryster och tar hand om hennes hundar, som den snälla lillasyster jag är ;)
Jag lär dock somna inom en snar framtid, haha.

äh nu ska jag sluta prata strunt. mama luvs yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0