ärligt..

ärligt talat så har jag... Ingenting vettigt att skriva om.
I mitt huvud vimmlar det av.. studsa-på-rosa-moln, irritation, trötthet, allmänna funderingar om framtiden..

Något jag verkligen veeeherkligen vill är att veta framtiden, jag vill veta vad som är värt att satsa på, vad som kommer att hända, ALLT.
Men jag vet, det finns en mening man inte vet, det finns alltid en mening för allt.
MEN det är ju irriterande!

aaaanyways...

Jag är alldeles för orolig för att missa bokade tider, jag klev upp klockan sex när fredrik åkte på jobbet för att jag vill vara säker att jag inte ska missa tandläkartiden (klockan tio).. så jag ska pimpla kaffe tills dess.. yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0