ännu en helt vanlig onsdag..

jag har spenderat ett antal dagar hos min syster 20+ mil bort.. Jag har haft det jätte mysigt med henne och systerdotter och hela kalaset.
Det har väl egentligen inte hänt allt för mycket precis.
Kom precis hem till pojkvän efter att ha haft surströmming-fest hos mamsen. Inte alls lika gott som jag minns det, tyvärr. Nu får jag istället dras med en äcklig surströmminglukt på händerna och en missnöjd mage, inte värt det.
Till helgen tror jag att jag och nana ska på åselemarknaden, brukar vara rätt underhållande att åka till. Känns dock lite surt att det tar två timmar att köra.
Yey, fyra timmar i en bil på en dag, det ser vi fram emot ;)

Jag har ett tips till er! jag äälskar pretty little liars (en b-ig fjant serie.. inget värt att kolla på egentligen, men jag ÄLSKAR den), det var inte tipset.. tipset kommer här; dom spelar sjuuukt bra musik. Så här har ni den bästa låten jag hittat, for now.




jag är värd guld eller hur? Han finns rakt på spotify, förstår ni min lycka? :D

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0