torsdag...

Så okej, jag vaknade imorse.. och det kändes som första gången jag hade färgat mitt hår. Jag vaknade och typ i ren panik kollar mig i spegeln och nästan svimmar. Jag har haft svart hår i... ja ett år? och det är länge för mig XD haha.
Jag tycker jag jämt byter hårfärg.
Nåväl, det är blondt, gult, orange, mörkorange och rött.. OCH! en fläck mörkbrunt/brunt där jag missat att bleka (eller inte nog mycket blekmedel på den fläcken). Nåväl, nu är det ingen återvändo, jag ska fortsätta.
På söndag ska jag in till stan med julia och då ska jag passa på att köpa mer klägg och silverschampoo.
Det blir spännande, för irländare har ingen koll på något. Jag ska inte ens fråga vad dom rekommenderar, jag ska bara hej jag vill ha silverschampoo. Frågar dom till vad så ska jag typ bry dig XD haha.
För jag läste på någon tjejs blogg som är i irland och hon hade gått och frågat efter silverschampoo och svarat att hon skulle få bort det gula ur hennes blonda...då sa dom typ att det inte skulle funka och ja.

Aaaanyway...Jag köpte ju då en hårinpackning typ som man kan använda som balsam. Eller ja. det är ett balsam man har i i typ tre minuter. heeelt fantastiskt ska det vara. har vunnit typ nio priser och hela köret. Well jag har använt det en gång så jag kan inte precis säga något om det än :P
Men vad jag använt av det så känner jag på mig att det kommer bli ett schampoobyte. Att jag bara kommer att använda Aussie. Jag hoppas bara att det får mitt hår bra efter den här trippen.

Nåväl nu har jag vädrat världsproblemen idag..

Saorlaith gör mig så aaarg! hon tar av sig byxorna hela tiden.. eller jag har tights och leggings på dom idag.. Såfort hon inte har kjol eller shorts eller något på sig så TJOPP åker dom av direkt.
Jag blev lite smått irriterad för hon vet att man inte vill att hon ska göra det, jag menar hon blir ju kall.
Skulle det vart sommar så skulle jag inte kunnat bry mig mindre.

Nåväl, jag antar att ni vill ha bild på mitt underbart vackra hår?
Och det ska ni få...senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0