torsdag..

Igår slängde Tara alla plast-sug-delarna på flaskorna, eftersom flickorna har tuggat sönder alla.
Dvs. vi har slutat helt med flaska..  vad jag har fasat denna dag. Vi har pratat bra mycket om den, att dom ska sluta snart eftersom dom snart har tuggat sönder alla. Nu är denna dag här, alla flaskor är trasiga och tara vägrar köpa nya.
så dom har såna där.. pipmuggar eller vad det nu heter?!
Nåväl, det gick bra iallafall. Problemet för mig har varit att jag har mutat flickorna med flaskan varje resa ner till dagiset, så dom blev HELförvirrade imorse och typ "baba?". Jag tänkte inte precis säga nej så jag ignorerade det. Säger jag nej börjar dom gråta. Ignorerar jag det så fattar dom vinken liksom men. ah vafan, inga tårar första resan iaf. Det gick kalas.
Jag hoppas bara nästa resa går bra den också.

Jag kunde inte sova igår, jag hade tvn på i vanlig ordning (jag somnar lättare när det låter runt mig) och hade Never been kissed på där, ändå låg jag i 40 minuter och vred och vände mig. Och svettades som en gris, just eftersom det var på gränsen till för varmt i mitt rum och när jag låg och vred på mig så ja.. Det blev varmt iaf.
Tillslut slet jag av mig täcket och somnade som en liten bebis.
efter ett tag iallafall.. Nu är jag istället trött och bara helt slut på.
Är det någon som har något tips på hur jag ska kunna somna på kvällarna? Jag brukar väl ändå inte ha svårt att somna på kvällarna heller. och absolut inte här där jag har barn som kör slut på mig.. Ah vafan.. Jag kanske ska börja ta en promenad varje kväll?
Men problemet är att det finns inte En bra sträcka att gå, mitt problem är ju då att jag inte vill gå till ett ställe och sen gå tillbaka, jag vill gå runt. Typ runt ett elljusspår eller något.. Men det finns inte något sånt här.

iallafall, jag har ett filmtips åt er. Catfish. Det är en dokumentär, huuuur bra som helst. Det handlar om en fotograf som träffar en tjej över facebook..  Mer berättar jag inte, jag kan säga att den är RIKTIGT bra. Jag trodde inte det först. Det lät lite lamt, men alltså.. nä helt galet. Se den! jag beordrar er.

Nu har jag ordbajsat klart för den här gången. puss på er <3

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0