tisdag..

jag måste bara svara på den där söta kommentaren jag fick av fanny, jag passar Inte i orange men tack <3 hahah.


är det någon som vet om man ska låta silverschampoo vara i i några minuter? Jag har fan ingen aning, jag har ju aldrig använt silverschampoo.
Det står liksom inget på flaskan..
Jag tror jag ska bleka mitt stackars hår för sista gången ikväll och sen börja silverschampoonera in det XD haha.
Eftersom att jag har hört att silverschampoot som är blått är för orange hår och det lila är för gult hår och jag har lila.. så jag vet inte om det funkar för orange?

Förövrigt så fullkomligt lever jag i dom där skorna.. dom är inte så höga, men för en människa som är överdrivet van med riktigt platta skor så känns det XD haha.

Anyway, det är awesome, för dom är bekväma ändå liksom.
Jag får lätt ont i hälsenan när jag går i högklackat.. klackat? jag vet inte XD haha. Men det får jag inte i dom här. Thank god.
Jag vet att ALLA tycker dom är fula, men jag tycker inte det, och det är jag som ska använda dom, right?

Ni skulle hört min käre karl igår! han blev ...paff? jag vet inte något över mitt hår iaf..
speachless XD haha, det är vad han blev!
ba " WTF! SÅ JÄÄÄVLA OVANT" tyst ett tag... "SÅÅÅ JÄVLA OVAAAANT".
Jag har ju vant mig nu att se mig själv i en wierd färg XD så jag menar.. det är inte så ovant för mig längre, men.. men.. sååå konstigt ser det väl inte ut? eller? xD
Det värsta är väl ändå att jag kommer bli alldeles för ljus, jag vill ju ha mer "naturligt" blondt. Alltså.. slingor och skit, inte platinablondt vilket jag lär få.. '-.-
Nåväl, det blir nog bra i slutändan.

Nu ska jag sluta gnälla över mitt hår, eftersom det är det enda ni får höra om nu för tiden..

Saolaith har börjat säga "oh dear" till allt! Vars har hon fått oh dear ifrån? XD jag fattar inte! haha.
typ det inspelade peppa pig tog slut och jag hör henne inne i vardagsrummet "oh dear", när hon dunsade ner på rumpan "oh dear", när hon klättrade upp på gungstolen som gungade till lite "oh dear".. heeela tiden "oh dear".

jag måste btw köpa nya jeansleggings. jag har REDAN lyckats nöta hål i dom XD haha

Eller så kanske jag borde kolla efter några vettiga jeans? men jeansleggings ääär ju så bekvämt!

äsch.. skit samma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0