tisdag..

Nu när jag tittar på bilden jag la upp igår så inser jag att dom ser inte SÅ hemska ut. Men allvarligt, bilden gör inte min arm rättvisa. Dom är illröda och går typ runt hela armen.
Det sjuka är att dom dök upp under mindre än en timme.

Iallafall, jag tränade då igår.. och ut och gick 45 minuter. Jag kan tillägga att det är HEMSKT svårt att hitta någonstans att gå här, eftersom vi bor mitt i så måste man först gå åt ena hållet och sen gå tillbaka och gå åt andra hållet ungefär. För grejen är att... TROTTOAREN TAR SLUT! vart man än går :o eller nej! om man går inne i ett bostadsområde så går det.. men annars icke..
Iallafall så har jag ont som aldrig förr idag. Värk i benen och träningsvärk i muskler jag knappt visste att jag hade.
När man gör plankor åt alla olika håll så känns det ju inte som att det tar.. men det gjorde det ju bevisligen.

Ikväll blir det bio med Tara. det känns mys men jag undrar om jag hinner duscha innan vi far o.O Det behövs kan jag säga.
Och jag kommer ju inte hinna gå ut och gå ikväll. Skit.

Ah Dualtach är hemma idag föresten, för han är "sjuk". PAH! sjuk är han då inte, inte så sjuk att han måste stanna hemma. Det roliga är att han verkligen spär på när andrew och tara är hemma. typ vid matbordet igår "mommy i'm cooold.. mommy i'm hot.. mommy my nose is sore.. mommy i can't eat! mommy i want milk". Till hans försvar så hade han typ på gränsen till feber, och jag vet att minsta lilla feber känns som typ hur mycket som helst. Men  allvarligt så hade han varit bra hela dagen, och innan dom for imorse så var det samma visa, och direkt när dom var borta så var han normal igen.. typ springer runt och skriker och ja.
Såå... jag ifrågasätter denna hemska sjukdom han nu har.

Haha åh det var så kul! jag var inne i vardagsrummet imorse, tara hade inte farit än, dualtach kollar på diego.
på diego säger dom "CLICK! take a PIC!" och dualtach säger "PLICK! TAKE A PIC!"
och jag: "Dualtach, CLICK" dualtach: "NOOO PLICK!" jag: "no CLICK" dualtach: "NO! PLICK!".
Detta pågick en stund. och tara kom inrusande och ba "VAD SA HAN?!" jag förklarade att vi gnabbades om det hette click eller plick. Och hon trodde han hade sagt bitch och jag satt och rättade honom typ ba "nä man säger såhär" hahah XD

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0