tisdag..

okej det är fasligt fascinerande för mig att jag är TRÖTTARE när jag somnar klockan halv nio än om jag somnar klockan fyra på natten? Jag fattar ingenting, och vad är mer värt? Jag vet inte.. jag menar håller jag mig vaken till typ mellan ett och fyra så kommer jag ju vara totalt slutkörd på helgerna. Vilket är kanske bra då jag måste försöka spara typ alla pengar jag har.

Iallafall så drömde jag hela natten att det var fredag, så jag vaknade med ett stort leende på läpparna och trodde det var fredag, när jag vaknat till så insåg jag ju att det i själva verket bara var tisdag och jag dog en del i hjärtat alltså.

Ah föresten, igår så bråkade Erin och Dualtach om en boll, Dualtach höll i den och Erin ville ha den. Så jag bestämde mig för att ta den så det inte fortsätter bråkas om den. Iallafall så försökte Dualtach hålla fast den så han korvade ihop sig själv till en boll runt bollen, bästa sättet att förklara det, och när jag skulle ta honom så råkade jag riva honom på näsan med min nagel! Är jag den KLANTIGASTE aupairen ever eller?

det här blev iallafall resultatet:





over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Fanny

åhh ni är såå söta :) :)

2011-01-16 @ 13:42:05
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0