onsdag...

den här veckan känns hemskt konstig, lätt på något vis.
Eller så är det kanske bara just idag? Mitt liv känns bra idag..
Sådana här dagar önskar jag alla jag älskar. Då allt bara känns bra.

men bitterfittan som jag är har jag ändå saker att klaga på, självklart.
urinvägsinfektionen plågar mig, helvete. Tidigare idag så gjorde det så ont att jag vek mig dubbel en sväng där. Den smärtan...jag tänker aldrig föda barn om det ens påminner om den sortens smärta. Mensvärk är a walk in the park jämfört med det där..

nej just, livet är bra var det ju ;D

Dualtach är dock så fruktansvärt söt. han har frågat hela dagen "karin, is your belly sore?"
och så har han lagt handen på magen och kollat oroligt på mig.

nä fy, sova vare..
natti <3

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0