onsdag..

Så idag fick jag veta att jag måste jobba på söndag, yey? nooope.
well, skit man får ta.

vi åkte iallafall och vaccinerade barnen mot svininfluensan... Det gick jätte bra! tror att det var jag som hade mest problem alltså XD haha.
Dualtach märkte jag inte ens att han fick sprutan, sa inte ett pip. Erin satt så jag såg exakt när hon tryckte in nålen och hon gnällde lite ungefär. Och ungefär där fick jag lite problem.. jag gillar inte sprutor alltså.
och det är bara på senare jag har fått problem med det, alltså riktiga problem?
Jag förstår inte alls.
Iallafall, saorlaith var den som grät mest, det var egentligen mest för att hon ville titta på men hon fick inte.
Nåväl, dom lever och mår bra så.. Dom lär ha ömma små armar närmsta dagarna, helst saorlaith tydligen, eftersom hon rörde på sig så mycket.
Dom slocknade iallafall i bilen, så vi lät dom sova, och det slutade med att vi körde omkring i typ en timme och bara satt och pratade.
Jag och Tara kommer väldigt bra överens, hon är underbart trevlig, jag vet att jag säkert sagt det här tusen gånger. Men hon är underbar.
Jag önskar alla kunde få träffa henne!

Nåväl, hon tipsade iaf om någon olja som man ska värma upp och hä på håret så ska det stoppa tillbaka alla stackars oljor som åkt ut.. så jag lär väl köpa någon sån..
Jag har tappat oanade mängder hår senaste dagarna.
är det bra för håret att inte tvättas på några dar tro? Jag tänkte.. det är så torrt nu så det kommer ju inte bli fett ändå.. då kan jag väl lika gärna skita i att tvätta det en stund om det är bra?
jag ska googla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0