onsdag..

Jag har sovit sjukt dåligt inatt, fy. Jag somnade klockan tio, vaknade halv tolv av något?! minns inte riktigt. Men sen kunde jag inte somna om!
eller det tog iallafall en timme ungefär.. och så somnade jag och vaknade omvartannat.

Jag bestämde iallafall igår att nu ska jag verkligen satsa på att gå ner i vikt, vilket resulterar i att jag kommer spara pengar (jag är en jäääävel på att köpa choklad.. det har alltid varit mitt stora problem). Så mitt mål är att... tja. jag önskedrömmer om tio kilo minus tills jag kommer hem, men det är som sagt önskedrömmar. Har jag gått ner fem är jag glad liksom..
Eller har jag gått ner alls är jag glad. Men jag borde ju ha gått ner, slutar jag med godis, jobbar och försöker hinna med någon slags träning, typ ut och gå med flickorna varje morgon kanske?
Det fina är ju att både tara och andrew håller på att banta, så det är ju bara super nyttig mat i huset.
Det här borde vara a piece of cake..
Jag menar, bara att ta hand om barnen och städa huset är ju rätt mycket jobb (träning typ). Det är spring efter barn, och vi alla vet att städning ger bra träning.

Föresten, vi har ingen snö kvar, ELLER is. Nu regnar det bara. Vilket inte är så hemskt härligt..
Nåväl, det är ju irland vi pratar om. Tur att sommaren börjar typ i mars här .. haha. eller var det mars tara sa? Jag minns inte..

Varför låter jag mig själv alltid ordbajsa på den här bloggen? Jag vet ju att ingen är intresserad av att läsa om varken mina sovvanor, mina planer om att gå ner i vikt ELLER vädret.. Äh det fina är ju att ni kan välja, om ni ska läsa eller inte.
Jag vet föresten varför jag ordbajsar, jag får aldrig prata svenska känns det som, jag menar visst, jag pratar med mamma och kattis och fredrik lite nu och då (nästan varje dag) men det är ändå inte typ.. ja ni vet, det är skillnad på att prata med någon över datorn och skype och någon i verkligheten.
Jag tror det börjar bli dags att slita med Josefine till Dublin. Så jag får surra lite på svenska. haha. och självklart både visa henne dublin och lära känna henne :o

Jag tog på flickorna två klänningar idag, som jag aldrig använt förut på dom. Jag vet inte, mamma har förstört mig! XD hahaha. dom är röda, men nu tycker jag bara att flickorna ser juliga ut. Det funkar ju inte ! :o Jag övervägde att byta kläder på dom, men jag orkar inte plåga dom något mer, Erin hatar ju att bli påklädd.
Äh dom är ju söt iallafall..

Visste ni att att Westlife är irländska? Jodu, det är dom. För dom är med på en reklam om... något jag vet inte vad det är.. men irländsk är dom iallafall..
som sagt.. ordbajsning.. hejdå

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0