och en gång till för skojs skull..

Okej, min kväll har varit fullkomligt underbar.
Jag och Tara åkte härifrån runt kvart över sju - halv åtta. Vilket innebar att vi var i liffey valley runt.. tio i åtta kanske..
Vi köpte biljetterna direkt, och vi hamnade näst längst upp på stol 22 och 21. Dt säger er såklart ingenting, men biosalongen var uppdelad i tre, och vi var på höger sida, så närmast mitten på höger sektionen typ..
Iallafall innan det så gick vi in på Boots, som är ungefär den bästa affären EVER! det är apotek och barnkläder, och smink, och hårfärg och schampoo och smink.. äh you name it, its there.
Iallafall så läste jag att det skulle finnas ett riktigt bra blekmedel där (eftersom jag har lovat att bli blond så ska jag ju bli det.. ). Alltså.. ALLTSÅ så köpte jag. och man köper liksom klegget för sig och pulvret för sig.. och jag insåg efteråt att det tydligen var fyra påsar i varje kartong och jag köpte två kartonger (sååå mycket har jag inte tänkt bleka mitt hår.. nej). och jag köpte två flaskor..
Så hörni.. jag fortsätter arbetet imorgon med att bli blond. haha. shit.
Iallafall.. så köpte jag dyraste balsamet jag kunde hitta (det sa dom också.. ganska självklart om jag får säga det själv. att man måste ha ett bra balsam alltså.)
och OJ! jag kollade precis på klockan..

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0