måndag..

veckan kom för tidigt.. Fan vad skönt jag har haft det i helgen. Bara ligga hemma och inte göra något alls.
Dock resulterade det i att jag inte kunde somna igår, och pojkvän ringde och det slutade med att vi pratade...4 timmar, 3 minuter och 34 sekunder.. jag somnade efter tre igår. Eftersom när vi väl la på så låg jag och vred och vände på mig, och det enda jag ville var att krypa upp i hans famn.
Jag har groteskt dåligt samvete idag dock, jag fick sova fyra timmar medans fredrik fick sova typ en timme eller något.
Förlåt pälsk :*

Iallafall, jag gillar veeeeheeerkligen att sova, så jag var trött som ett djur när jag vaknade. Så jag svepte en kopp kaffe medans barnen åt frukost och sen var jag igång.
Än är klockan bara tio men jag har hunnit med att bada flickorna iaf. Nu är det bara Dualtach kvar.
Jag ska väl börja städa lite nu tror jag så jag har det bortgjort. Jag ska sätta flickorna framför pussel och sådana saker när peppa pig är slut.
...jag måste nog slå på en tvätt också.. dom är duktiga på att samla på sig en massa tvätt över helgen.

nu är det mindre än fyra månader kvar.. jag fattar ingenting. Jag får lite halvt panik. Tur att irland finns kvar liksom (än så länge).

nä fy..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0