måndag...

det är måndag... igen. och jag är i ett stadie där jag skulle kunna somna sittande.. nästintill stående till och med.

Nåväl, idag fick christina reda på att hon ska bli min älskade värdfamiljs nya aupair, phew. Det känns bra att det blev hon, men det känns ändå tungt att lämna mina älsklingar.
Det är det värsta, jag menar.. dom har blivit som en extra familj för mig, och jag kommer alltid ha kvar dom i hjärtat. Men allvarligt, deras liv rullar ju på. Jag är deras fjärde aupair liksom..

äsch. ingen mening att deppa ihop, jag ska ju hem <3

När jag kom hem igår från dublin iallafall så var taras tvillingsyster, hennes man och deras två barn här..
Fem barn.. det blir otroligt stökigt. Fy helvete vad stökigt det var. Jag spenderade en halvtimme i tjejernas rum och städade ihop alla leksaker. Helt sjukt.
och..OCH dom hade slitit ut ALLA kläder ur garderoben. JAG BLIR TOKIG!
Nåväl, det är barn..

mitt hår är då otroligt gult.. kan man använda silverschampoo mellan gångerna man bleker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0