lördag...

fan vad jag vaknade kvart i tre idag. Det var sköööönt att sova länge.
Vi bokade flygbilijetterna igår, jag åker söndag den 8e maj. Då åker jag hem, föralltid. Jag fattar ingenting.
Ska jag lämna mitt lilla sagoland? Det känns hemskt overkligt.

Ser ni ironin? det känns overkligt att jag ska lämna ett sagoland? hah.

Fy, jag åker hem på en söndag.

jag kommer fram klockan 22.10 i umeå, någon som är pepp på att hämta mig? XD haha.
Jag kommer fram på arlanda klockan halv fem, så jag har några timmar på mig, vilket är skönt. då hinner jag äta och checka in och ut bagaget igen och ja.. skriva ut nytt boardingkort.
Det blir bra.

jag har inte mycket att säga idag heller.. det kommer väl sen..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0