lördag..

jag älskar när man kan känna sig så randomly lycklig. Jag kan inte ens förklara varför jag känner denna lycka just nu.
På tisdag blir det bio med Tara, vilket jag verkligen veeeheeerkligen ser fram emot.
och på lördag blir det in till stan och träffa Josefine. Det känns riktigt kul, det ser jag fram emot också.
Jag har alltså en vecka att se fram emot.
Jag har dock inte bestämt mig än om jag ska åka in på söndagen också, eftersom jag vill träffa julia också som jag inte kunde träffa idag för att hon är magsjuk.
Men jag tror inte det blir så eftersom det blir alldeles för mycket pengar att lägga på resande.

Iallafall, idag tog tara upp hela jagskafarahemochennytjejskakomma. Problemet är att jag far den åttonde och hon kan komma en sextonde, vilket innebär att det är fem arbetsdagar som måste tas ledigt. Tara kan inte riktigt acceptera det och hon vill inte ta ledigt.
Hon frågade om jag kunde stanna en vecka till om vi ombokar flygresan och dom betalar mellanskillnaden, problemet är att biljetten är inte ombokningsbar och det skulle innebära att dom måste betala hela resan och jag slänger bort 900 kronor. OCH det skulle ju gå på minst 2000 kronor för dom, och eftersom jag vet att det är mycket för en familj på fem. Och andrew vill liksom göra det lite till en familjesemester. Jag tror att andrew verkligen vill ta ledigt.
Men jag sa att jag ville åka hem då och andrew sa att dom antingen fick ta ledigt eller att de får hitta en ny aupair.
Tara var så söt, hon ba "ja men jag ville lite ha henne, eftersom karin tycker om henne så säger ju det rätt mycket om henne". Är jag så kräsen? XD hahaah.

Jag fick ett hemskt sug efter chips tidigare.. jag som knappt ens tycker om chips?
Men jag blev sugen på åselemarknads chips, ni vet dom där typ... sourcream chipsen, som är som ringar.. som man kan sätta på fingrarna.. äh dom lär jag ju inte hitta här. och lika bra är väl det.

Jag tror jag ska vandra iväg till affären, jag är till och med rätt "uppklädd" idag.. dvs. jag har INTE mjukisbyxor på mig, jag har jeansleggings och linne på mig.. och en underbar penneys tröja på mig..
Jag tycker det känns så onödigt att klä sig i annat än mjukisbyxor och bara sitta hemma.

Jag sitter och kollar på Never been kissed och har tråååhåååkiiigt. tips på vad jag kan göra? please
Egentligen borde jag ha följt med Andrew och dualtach till Trim och gått lite inne i stan eller något, jag har en massa saker jag skulle behöva köpa..


over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0