lördag..

Jag avgudar glee nu. Dom sjunger Billionare. Oh.My.God helt underbart!
Nä inte för att det var det jag skulle prata om egentligen.

Jag fick för mig att måla naglarna svarta idag.. Nog för att Penneys nagellack kostar 1.50 euro och bara av priset innebär att jag älskar dom, men alltså.. komigen det håller ju inte alls. Jag vandrade iväg till affären och när jag kom tillbaka, tog en titt på naglarna och vad hade hänt då? Jo en flisa var borta.. Inte för att en själ vill höra om mina världs problem.

aaaanyways.. jag sitter och har ingenting att prata om.. alls.
det är iallafall 112 dagar kvar innan jag kommer hem igen.

Det blir för övrigt inget dublin för mig ihelgen efter som min kära dejt är magsjuk. Dumma julia :P

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0