igen...

jag tänkte  bara uppdatera en gång innan jag dör fullkomligt i sängen. Jag har en super huvudvärk och är fullkomligt slut på i kroppen.
Jag har verkligen släpat mig runt huset idag.. jag har tack och lov fått allt gjort.

Jag känner mig hemskt mycket på myshumör idag, jag vill bara vara hemma och ligga och kramas på fredrik </3. Det är det enda jag har längtat efter hela dagen.
Att få slänga mig på soffan eller sängen och bara krypa upp i hans famn. Men nej, det kommer ju såklart inte hända på de närmsta fyra månaderna.
Det värsta är väl ändå att jag kommer hem på en söndag, och han jobbar på veckorna.
Äh som han alltid säger "det löser sig"..

Jag hatar att huvudvärk och trötthet påverkar mig så hemskt mycket mentalt. När jag är sjuk tillexempel vill jag verkligen bara fara hem. Jag blir fem igen och vill bli ompysslad av mamma.

äsch nu ger jag mig..g'natt.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0