igen..

jag är less, jag känner mig ensam.. jag har en dålig dag helt enkelt.
Jag vill lägga mig i min säng under täcket och bara sova bort hela dan. Men det kan man ju inte göra, livet rullar på, vetni.. ungar ska tas hand om, hus ska städas.

hah. jag var precis påväg att ta en tugga av min rostade brödskiva och så kommer dualtach in och säger "i want more bread" jag tittar besviket på min stackars underbara macka och ger den till honom. Tur att jag hade en till :3

Just nu lyssnar jag BARA på Bruno Mars.. jag har blivit helt tokig i all about you.. den är trallvänlig

Jag satt tidigare och tittade på min tatuering, ni vet den jag gjorde här. Och blev helt plötsligt överdrivet nöjd över den. Jag insåg att jag inte skulle byta ut den för något i hela världen. Trots att tatueraren var den TÖÖÖRASTE människan på denna jord. OCH en tatuering som är.. ja låt oss säga liten, tog 45 minuter eller liknande.
Har jag lagt upp bild på den här föresten? Äh jag minns inte, så vi kör en repris isof!

Jag vet att den inte är helt läkt och sådär, men jag orkar ärligt talat inte ta en ny bild än XD haha.
Det här är andra tatueringen jag är galet nöjd över. Sådär att jag verkligen inte skulle byta ut den, någonsin.
Den på min överarm, den jag verkligen inte gillar.. ska jag försöka spara ihop så jag kan fixa till när jag kommer hem. Antingen får käre markus äran att göra en coverup (om det ens går) eller så får han fylla ut/fixa till.
Jag lägger min överarm i markus händer. Sånt han får ta. haha.

Men annars har jag verkligen inget sug efter att tatuera mig just nu, alls. Alltså det enda jag vill är att få min överarm fixad, sen är jag klar för tillfället. Jag orkar inte sitta och tänka ut nya idéer, sen måste dom ju vara super orginella one of a kind också, för ingen vill ju ha samma tatuering.
Jag har väl någon dröm att komma på den bästa idéen att tatuera något till mamma och pappa men eftersom jag blivit förbjuden av mamma att tatuera något till henne så.. är det väl rätt så kört.
Och jag har ju en dröm om att någon gång göra stjärnor längs ryggraden, men både göra något längs ryggraden och stjärnor känns så HEMSKT uttjatat. plus att jag har ju min stjärna vid fotknölen..
nä fan.. sluta ordbajsa kanske?

over 'nd out
for now peeps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0