igen..

okej.. det är då fredag idag. och jag blir lite bitter över att INGEN är online. Vafan är detta? är det internationella partydagen idag eller? '-.- det värsta är väl ändå att jag slutade för en halvtimme sedan och jag är redan uttråkad.
Ah det slutar väl med att jag STÄNGER AV datorn och lägger mig och kollar på tv...
nää så drastisk ska vi väl ändå inte vara, jag lägger datorn på golvet och slår på tvn.

Jag känner mig väldigt muttrig idag :P

jag är kissnödig 24/7 och jag har mens, och jag är trött och chokladsugen, jag vill mest bara lägga mig under täcket och sova bort en månad.
Men jag satsar på att sova bort hela helgen istället. Efter middagen sa jag "see you on monday" till folket ;P
Det känns som att det här är första pausen jag fått på länge. Jag menar det har ju varit fullt ös sen jag kom tillbaka från sverige, och i sverige var det ju så hemskt många att träffa så jag hade inte riktigt tid att vara själv en sekund.
Dom trodde jag skulle in till stan i helgen och hela köret, men jag orkar fan inte. Jag behöver mina pauser.
Än en gång frågar jag mig själv; hur ska jag orka när jag själv skaffar barn? Då kommer det ju vara fullt ös hela tiden varje dag.

nä kissa vare..

puss på er!

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg du har! Var gärna med i Dagens Blogg! Kram

2011-01-08 @ 13:23:40
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0